Giving your child the best start in life

  • First Floor, 10A Chandos Street London New Town W1G 9LE

Get In Touch

Pitanja i odgovori

  • Home
  • Pitanja i odgovori

Pronađite odgovore na pitanja

Predškolska dob vrijeme je intenzivnog psihofizičkog razvoja djece. Upravo je to vrijeme kada poimanje i usvajanje predmatematičkih pojmova i vještina ima najveći pozitivni utjecaj na percepciju, pamćenje, pažnju, govorne sposobnosti, a najviše na proces mišljenja. Kada tome dodamo iskustveno učenje kroz igru u poticajnoj okolini, zasigurno stvaramo izvrsnu podlogu za buduća učenja matematike. Kroz naš program, veliku pažnju posvećujemo ne samo biološkoj dobi djeteta, nego i njegovim znanjima i interesima kojima se prilagođavamo, a kako bi osigurali napredak djeteta na individualnoj razini. Kroz praćenje rada i napretka, upućujemo na afinitete djece kao i na područja u kojima će trebati dodatni poticaj što Vama kao roditelju može pomoći za daljnja usmjeravanja, a nama kao učiteljima kao smjernice za rad s djetetom.

Ovim programom razvijaju se ključne kognitivne, motoričke i jezične vještine. Na konkretnim primjerima govorimo o upoznavanju odnosa u prostoru, uspoređivanju, svrstavanju i razvrstavanju, sparivanju i pridruživanju, jednako, za jedan više, za jedan manje, mehaničkom brojanju, brojanju pridruživanjem, prepoznavanju brojeva i pridruživanju brojeva količini i usporedbe brojeva „na pamet“. Uz te vještine, djeca će proći brojna područja kao što su osnovni pojmovi brojanje, znamenke, obujam, masa i vrijeme. Motoričke vještine dijete razvija zapisivanjem znamenki, korištenjem manipulativnih materijala kroz aktivnosti koje uključuju stvaranje, istraživanje, odlučivanje, zaključivanje. Radom u skupini djeca komuniciraju te razvijaju jezične vještine, argumentirano raspravljaju, usvajaju „jezik matematike“ te obogaćuju i šire matematički vokabular.

Program je kreiran pozitivno i poticajno, s naglaskom na pohvalu i poticanje djeteta da istražuje i uči bez straha od pogrešaka. Učenje je iskustveno te djeca uče kroz igru i pokret uz primjere iz stvarnog života. Slično kao i pismo, matematika je sastavni dio svakodnevnog života, pa tako i mnogih igara i dječjih istraživačkih aktivnosti. Djeca o matematičkoj dimenziji svijeta uče u stvarnim situacijama, uronjena u okolinu, osobito ako je ta okolina poticajna. Dijete razmišlja matematički u mnogim svakodnevnim situacijama, za koje nam često ne bi uopće palo na pamet da sadrže potencijal za učenje matematike (Slunjski, 2006).

Idejne začetnice i voditeljice programa ranog učenja matematike su profesorice matematike i informatike. Višegodišnje iskustvo u radu s djecom potaknulo ih je da osmisle program koji će biti prilagođen vremenu u kojem živimo, dječjim afinitetima i pažnji koju mogu izdvojiti za usvajanje novih znanja ovisno o njihovoj dobi. Voditeljice programa bitt će mentorice provoditeljima programa koji također imaju iskustvo rada u obrrazovnom sektoru, a riječ je o nastavnicima razredne nastave te profesorima iz svih STEM područja.

Posebnost našeg programa leži upravo u tome što su ga napravile stručne osobe, profesorice matematike s dugogodišnji iskustvom u radu s djecom. Program je u potpunosti u skladu s Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (NN 5/15), pozitivno ocijenjen od strane Agencije za odgoj i obrazovanje te odobren od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja. Kao takav, stvara izvrsnu podlogu za nastavak učenja u osnovnoškolskom obrazovanju.